Arend en Miranda in IJsland

Onze laatste dag in IJsland

Vandaag hebben we een rustig dagje gehad, wat uitgeslapen en toen een heerlijk ontbijtje in ons hotel. We zijn via een mooie route naar Reykjavik gereden. Onderweg zijn we gestopt om nog wat IJslandse paardjes te fotograferen. Ook kwamen we langs de Skáholt Cathedral waar we even een kijkje hebben genomen en het Kerid krater meer. Dit is een explosiekrater, deels gevuld met groenig water. Het meer is ongeveer 6500 jaar geleden ontstaan. Hierna zijn we doorgereden naar Reykjavik waar we de Harpa (concert- en congrescentrum), The Sun Voyager, Hallgrímskirkja en het Perlan hebben bezocht. Toen vonden we het welletjes, we hebben enorm veel indrukken van IJsland opgedaan en vinden het een fantastisch land. We hebben enorm genoten van de ongerepte natuur en hebben vele momenten het gevoel gehad alsof we hier met z'n tweeën waren, zo bijzonder. Super dat jullie met ons meegereisd zijn en bedankt voor alle leuke reactie's. Tot een volgend reisavontuur....... Liefs Arend en Miranda

Peter en Ria

Welkom thuis, wat zal het wennen zijn in ons drukke land.

Ome Jan

Hoi Arend en Miranda , bedankt voor de mooie reisverslagen en de prachtige foto's, we hebben ervan genoten. Goede reis terug en groetjes van ons xxx

Arend en Miranda

Hallo Ome Jan, Peter en Ria. We zijn net geland in het drukke Nederland, zal inderdaad wel even wennen zijn. Maar we verlangen ook wel weer naar onze familie. Bedankt voor al jullie enthousiaste reactie's, dat maakt het voor ons nog leuker. Groetjes