Arend en Miranda in IJsland

Laugarbakki

Reflection

Reacties

Reacties

Peter Roels

Geweldige foto's Arend! Zoals Ria al schreef, ben ik een tikkie jaloers ;-) Het voordeel van deze periode is toch het veel mooiere licht dan wij hadden in juli, toen het pas heel laat donker werd. Ik kan niet wachten op de volgende serie!

Arend

Wat een leuke reactie van je Peter, je legt de lat nu wel weer een stukje hoger voor mij. Ik zal mijn best doen om aan de verwachtingen te voldoen. Ik denk dat je gelijk hebt wat het seizoen betreft. Maar wij moeten jou middernachtzon ontberen en zullen het moeten doen met kortere dagen. Doe de groeten aan de andere Statieven vanuit IJsland.

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!